FAQ

När du beställer

Kontrollera att du har angett rätt information. Whitelip tar inget ansvar för felaktig adressinformation. Skriv både ditt telefonnummer och din e-postadress för att se till att du får alla nödvändiga leveransinformationer samt gör det enkelt för våra leverantörer att leverera.

Varför får jag ingen orderbekräftelse?

Tyvärr har våra e-mails en tendens att hamna i skräpposten. Vänligen ta en titt där om ni inte har mottagit någon orderbekräftelse. Om det inte ligger något där kan man enkelt kontakta oss under fliken ”kontakta oss”.

Hur mycket måste jag beställa för innan frakten blir gratis?

Vid köp från 599kr erbjuder vi fri hemleverans via PostNord.

Produkter slut i lager

Om du har beställt produkter som tillfälligt är slut i lager kommer vi att kontakta dig via e-mail. Om du har beställt blandade produkter kommer vi att skicka dem produkterna vi har i lager. Produkterna som är slut skickas så fort de kommit in i lager igen. Det kan ta upp emot 7 arbetsdagar innan vi når ut via e-mail då vi oftast får in dina produkter på 7 dagar. Läs mer om vår fraktpolicy här.

Vad är åldersgränsen för att beställa nikotinprodukter?

Åldersgränsen för köp av våra produkter är 18 år eller äldre. Inga undantag kommer att göras.

Vad är MIX & MATCH?

MIX & MATCH är en lösning för dig som vill testa olika sorter i vårt sortiment. Med MIX & MATCH kan du själv bygga ihop din egna stock på fem eller 10 med olika sorter. Kostnaden blir den samma som en stock med 5 eller 10 dosor.

Hur ska jag lagra mina produkter?

Lagringen på respektive produkt skiljer sig, men generellt smakar de bäst när de är kylda. Oöppnade dosor bör alltid förvaras i kylskåp för att hålla sig fräscha längre, men det är inget krav när det gäller All White.

Kan jag returnera min beställning?

På grund av att våra produkter är färskvaror accepterar vi inte returer. Om ditt mottagna paket är skadat måste du kontakta vår support direkt. Om det mottagna paketet innehåller en felaktig produkt/antal, kontakta vår support direkt.

Läs våran fullständiga returpolicy här: Returpolicy

Hur lång är leveranstiden?

Leveransen kan variera beroende på produkten du har beställt, samt valet av leveransmetod, men oftast sker leveransen mellan 1-3 arbetsdagar. Leveranstiden kan också påverkas om din produkt är slut i lager, då kommer vi kontakta dig via e-mail, oftast får vi in din produkt inom 7 arbetsdagar. Om du har valt Leverans till din postlåda och du inte är hemma vid leveranstillfälle kommer din order skickas till närmsta postombud eller lämnas utanför din dörr, med enlighet av PostNord leveransvillkor. Läs mer om våran fraktpolicy här. 

Beställningar lagda innan 14:00 kommer att färdighantaras och levereras till PostNord redan samma dag, förutsett att vi har alla produkter på lager.

Snabb leverans till postlåda/dörr: 1-2 arbetsdagar

Hämta hos ombud: 1-3 arbetsdagar

Hämta i paketbox: 1-3 arbetsdagar

Vart kan jag spåra min beställning?

När du gör en beställning och har valt ombud/paketbox som leveransalternativ får du ett bekräftelsemeddelande, följt av ett e-postmeddelande eller sms från PostNord med ditt spårningsnummer när paketet hämtas av PostNord i slutet av dagen. Vi rekommenderar att du kontrollerar att din leveransadress är korrekt. Om inte, kontakta PostNord för att korrigera din adress.

Spårningsnummer erbjuds INTE vid val av snabb hemleverans, med enlighet av postnords leveransvillkor. 

Vi rekommenderar även att du laddar ned PostNord app, där får du uppdateringar gällande ditt paket direkt efter det är färdigbehandlat hos oss!

Varukorg
0
0
Din kundvagn
Din varukorg är tom
Scroll to Top