FAQ

När du beställer

Kontrollera att du har angett rätt information. Whitelip tar inget ansvar för felaktig adressinformation. Skriv både ditt telefonnummer och din e-postadress för att se till att du får alla nödvändiga leveransinformationer samt gör det enkelt för våra leverantörer att leverera.

Produkter slut i lager

Om du har beställt produkter som är slut i lager för tillfället kommer vi att kontakta dig via e-mail. Om du har beställt blandade produkter kommer vi att skicka dem produkterna vi har i lager. Dem produkterna som är slut skickas så fort vi har fått in dem. Tillåt minst 7 arbetsdagar innan vi når ut via e-mail då vi oftast får in dina produkter på 7 dagar. Läs mer om vår fraktpolicy här.

Vad är åldersgränsen för att beställa nikotinprodukter?

Vi tillåter endast shopping av våra produkter för personer som är 18 år eller äldre. Inga undantag kommer att göras.

Vad är MIX & MATCH?

MIX & MATCH är en lösning för dig som vill testa lite olika saker i vårt sortiment. Med MIX & MATCH erbjuder vi antingen 5 eller 10 dosor för samma pris av ett 5-pack respektive 10-pack, istället för att du ska behöva betala priset av 5 eller 10 olika dosor. Med MIX & MATCH väljer du själv hur din stock ska se ut.

Hur ska jag lagra mina produkter?

Varje produkt är annorlunda, men i allmänhet smakar dem absolut bäst när dem är färska, så konsumera den i tid. Oöppnade dosor bör alltid förvaras i kylskåp för att hålla sig fräscha längre, men det är inget krav när det gäller All White.

Kan jag returnera min beställning?

På grund av att våra produkter är färskvaror accepterar vi inte returer. Om ditt mottagna paket är skadat måste du kontakta vår support direkt. Om det mottagna paketet innehåller en felaktig produkt/antal, kontakta vår support direkt.

Läs våran fullständiga returpolicy här: Returpolicy

Hur lång är leveranstiden?

Leveransen kan variera beroende på produkten du har beställt, samt valet av leveransmetod, men oftast sker leveransen mellan 1-3 arbetsdagar. Leveranstiden kan också påverkas om din produkt är slut i lager, då kommer vi kontakta dig via e-mail, oftast får vi in din produkt inom 7 arbetsdagar. Om du har valt Leverans till din postlåda och du inte är hemma vid leveranstillfälle kommer din order skickas till närmsta postombud. Läs mer om våran fraktpolicy här. 

Vart kan jag spåra min beställning?

När du gör en beställning får du ett bekräftelsemeddelande, följt av ett e-postmeddelande från postnord med ditt spårningsnummer när paketet hämtas av postnord i slutet av dagen. Vi rekommenderar att du kontrollerar att din leveransadress är korrekt. Om inte, logga in på postnord och korrigera din adress.